-webp(75).png?token=88107e88ebc5db0080731c9c5547c0ca)
-
Ucom ապառիկUcom ապառիկ
Ucom ապառիկը տրամադրվում է մինչև 48 ամիս մարման ժամկետով` սկսած 0% կանխավճարից, տարեկան տոկոսադրույքից և սպասարկման վճարից:
Գործընկեր բանկերին և ապառիկի պայմաններին կարող եք ծանոթանալ ստորև։
ԱԿԲԱ Բանկ
- Ժամկետը՝ 36 ամիս - 0% կանխավճար, 21% տոկոսադրույք, 0% սպասարկման վճար, 23.10% - 23.40% տարեկան փաստացի տոկոսադրույք:
Պայմաններին առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
Հեռ` (+374 10) 318888, www.acba.am։
ԱԿԲԱ Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ
- Ժամկետը՝ 3-36 ամիս - 0% կանխավճար, 0% տոկոսադրույք, 0.99% սպասարկման վճար, 0%-24% տարեկան փաստացի տոկոսադրույք:
Պայմաններին առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
Հեռ` (+374 8000) 8787, www.vtb.am
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:
Յունիբանկ
- Ժամկետը՝ 48 ամիս - 0% կանխավճար, 21.5% տոկոսադրույք, 0% սպասարկման վճար, 23%-24% տարեկան փաստացի տոկոսադրույք:
- Ժամկետը՝ 36 ամիս - 0% կանխավճար, 0% սպասարկման վճար և 0% տոկոսադրույք առաջին 12 ամսվա համար: Տարեկան անվանական տոկոսադրույքը հաջորդ 24 ամսվա համար՝ 0%, ամսական 0.99% սպասարկման վճար:
Վարկի փաստացի տոկոսադրույքը կազմում է 14.5%: 0% կանխավճարով, 0% սպասարկման վճարով և 0% տոկոսադրույքով տրամադրվող սարքավորումներն են՝
-
- iPad-ի բոլոր մոդելները - (02.08.24 - 30.08.24)
- MacBook-ի բոլոր մոդելները - (02.08.24 - 30.08.24)
- Xiaomi Poco F4 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Poco F5 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Poco F5 12GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Poco F5 Pro 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 12Pro+ 5G 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi 13 Lite 8GB/128GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi 13 Lite 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi 14 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
Պայմաններին առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
Հեռ` (+374 10) 592259/595555, www.unibank.am
Յունիբանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:
Ամերիաբանկ
- Ժամկետը՝ 6-36 ամիս - 0% կանխավճար, 0% սպասարկման վճար և 0-24% տարեկան փաստացի տոկոսադրույք:
Պայմաններին առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
Հեռ` (+374 10) 561111 կամ (+374 12) 561111, www.ameriabank.am
Ամերիաբանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:
Ինեկոբանկ
- Ժամկետը՝ 36 ամիս - 0% կանխավճար, 19%-21,7% տոկոսադրույք, 0% սպասարկման վճար, 20.67% - 23.91% տարեկան փաստացի տոկոսադրույք:
- Ժամկետը՝ 36 ամիս - 0% կանխավճար, 0% սպասարկման վճար և 0% տոկոսադրույք առաջին 12 ամսվա համար: Տարեկան անվանական տոկոսադրույքը հաջորդ 24 ամսվա համար՝ 18%, ամսական 0.8% սպասարկման վճար:
- Վարկի փաստացի տոկոսադրույքը կազմում է 19.57%: 0% կանխավճարով, 0% սպասարկման վճարով և 0% տոկոսադրույքով տրամադրվող սարքավորումներն են՝
- Xiaomi Poco F4 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Poco F5 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Poco F5 12GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Poco F5 Pro 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 12Pro+ 5G 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi 13 Lite 8GB/128GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi 13 Lite 8GB/256GB (14.06.24-30.08.24)
- Xiaomi 14 12GB/512GB (14.06.24-30.08.24)
Ժամկետը՝ 48 ամիս - 0% կանխավճար, 0% սպասարկման վճար և 0% տոկոսադրույք առաջին 12 ամսվա համար: Տարեկան անվանական տոկոսադրույքը հաջորդ 36 ամսվա համար՝ 18%, ամսական 0.8% սպասարկման վճար: Վարկի փաստացի տոկոսադրույքը կազմում է 0-22,6%:
- iPhone-ի բոլոր մոդելները (23.08.24 - 22.09.24)
Պայմաններին առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
Հեռ` (+374 10) 510510, www.inecobank.am
Ինեկոբանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:
Ապառիկից կարող են օգտվել 21-65 տարեկան քաղաքացիները (ֆիզիկական անձինք):
Էվոկաբանկ
Ժամկետ՝ 12-24 ամիս - 0% կանխավճար, 21% տոկոսադրույք, 0% սպասարկման վճար, մինչև 24% տարեկան փաստացի տոկոսադրույք:
Ապառիկից կարող են օգտվել 21 տարին լրացած ֆիզիկական անձ հանդիսացող ՀՀ և ՌԴ քաղաքացիները, որոնց տարիքը վարկի սպասարկման ընթացքում չի գերազանցի 63 տարեկանը:Հեռ` (+374 10) 605555, www.evoca.am
Էվոկաբանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից:
-
Mobile IDԴուք կարող եք արագ ու անվտանգ նույնականացվել և ստորագրել փաստաթղթեր էլետրոնային եղանակովMobile ID
Mobile ID ծառայության շնորհիվ Դուք կարող եք էլետրոնային եղանակով արագ ու անվտանգ նույնականացվել և ստորագրել փաստաթղթեր։ Ծառայությունից կարող են օգտվել ֆիզիկական անձինք՝ ունենալով վավեր նույնականացման քարտ:
Նախ պետք է այցելել Ucom սպասարկման կենտրոն, ներկայացնել ID քարտը և փոխարինել Ձեր ընթացիկ SIM քարտը mID SIM-ով: Փոխարինման արժեքը 500 դրամ է (ներառյալ ԱԱՀ): Եթե Դուք Ucom բաժանորդ չեք, անհրաժեշտ է վերցնել նոր mID SIM քարտ՝ վճարելով միայն համապատասխան սակագնային պլանի գումարը: mID SIM-ը չի կարող լինել թվային քարտ (eSIM)։
Նույնականացումն անցնելուց և անհրաժեշտ բոլոր փաստաթղթերը ստորագրելուց հետո Դուք կստանաք mID SIM քարտ: Քարտը ստանալուց հետո պետք է այն տեղադրեք Ձեր հեռախոսում և հետևելով հրահանգներին՝ սահամանեք Ձեր անհատական PIN կոդը:
Բոլոր քայլերն անելուց հետո Ձեր Mobile ID ծառայությունը կակտիվանա:
Դուք կարող եք օգտվել Էլեկտրոնային թվային ստորագրության ծառայությունից` վճարելով Էլեկտրոնային թվային ստորագրության ծառայության տարեկան 3000 ՀՀ դրամ գումարը: Այն կարող եք վճարել առցանց՝ www.ekeng.am կայքում, վճարային տերմինալների միջոցով կամ բանկային փոխանցմամբ։
ԿԱՐԵՎՈՐ: Ստորագրման ժամանակ հեռախոսը պետք է լինի ապաբլոկավորված, որպեսզի հնարավոր լինի ստանալ PIN կոդի մուտքագրման համար անհրաժեշտ SMS-ը:
Mobile ID (mID) քարտ ստանալու/փոխարինելու և mID ծառայությունն ակտիվացնելու, ինչպես նաև mID ծառայությունից հրաժարվելու համար անհրաժեշտ է անձամբ մոտենալ «Յուքոմ» ՓԲ ընկերության հաճախորդների սպասարկման կենտրոն։ Նշված գործարքները լիազորագրի (այդ թվում՝ նոտարական կարգով վավերացված) հիման վրա չեն իրականացվում։
-
Փակ համարՓակ համար ծառայության միջոցով կարող եք Ձեր համարն անտեսանելի դարձնել նրանց համար, ում զանգահարում եք:Փակ համար
Այս ծառայության համար անհրաժեշտ է վճարել միայն ակտիվացման պահին` 2000 դրամ, որից հետո Դուք կարող եք օգտվել ծառայությունից անվճար:
Փակ համար ծառայությունը անտեսանելի է դարձնում Ձեր համարը զանգահարելու պահին: Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ Ucom-ը չի կարող երաշխավորել, որ Ձեր համարը զանգն ընդունողին չի տրամադրվի իրեն հեռախոսակապի ծառայություններ մատուցող օպերատորի կողմից:
Փակ համար ծառայությունը կարող եք ակտիվացնել հավաքելով` *126# և սեղմելով զանգի կոճակը: Այնուհետև համարը կարող եք անտեսանելի դարձնել ըստ Ձեր ցանկության՝ ամեն անգամ համարից առաջ հավաքելով #31#:
-
Սարքավորումների վերանորոգումԴուք կարող եք վերանորոգել ցանկացած տեսակի սմարթֆոններ, պլանշետներ և շարժական մոդեմներՍարքավորումների վերանորոգում
Ucom-ի Reset ծառայության միջոցով Դուք կարող եք վերանորոգել ցանկացած տեսակի սմարթֆոններ, պլանշետներ և շարժական մոդեմներ:
Վերանորոգման համար կարող եք դիմել Ucom-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոն, որտեղից սարքավորումները կուղարկվեն մասնագիտական ախտորոշման: Ախտորոշման համար կպահանջվի առավելագույնը 3 աշխատանքային օր:
Ծառայության վճարը և ժամկետը կախված է խնդրի տեսակից:
Վերանորոգման կենտրոնում առկա է որակյալ պահեստամասերի լայն տեսականի:
-
Բաց թողած զանգԴուք կարող եք միշտ տեղեկացված լինել բաց թողած զանգերի մասինԲաց թողած զանգ
Դուք կարող եք միշտ տեղեկացված լինել բաց թողած զանգերի մասին, երբ Ձեր համարը զբաղված է եղել, գտնվել եք ռադիոծածկույթից դուրս կամ պարզապես չեք պատասխանել զանգին: Բաց թողած զանգի մասին Դուք կտեղեկանաք կարճ հաղորդագրությամբ:
Բաց թողած զանգերի ծառայությունը սկզբից ևեթ ակտիվացված կլինի Ձեզ համար:
Եթե Դուք ցանկանում եք ստանալ հաղորդագրություն միայն ռադիոծածկույթից դուրս գտնվելու ժամանակ բաց թողած զանգերի մասին, ապա անջատեք ծառայությունը մյուս երկու դեպքերի համար` հավաքելով.
##61# զանգին չպատասխանելու դեպքում բաց թողած զանգերի համար:
##67# հեռախոսահամարը զբաղված լինելու ժամանակ բաց թողած զանգերի համար:
-
Զանգի արգելափակումԱյս ծառայության շնորհիվ կարող եք արգելափակել որոշակի մուտքային, ելքային կամ միջազգային զանգերԶանգի արգելափակում
Զանգի արգելափակում ծառայության շնորհիվ կարող եք արգելափակել որոշակի մուտքային, ելքային կամ միջազգային զանգեր: Այն կարող է Ձեզ օգնել սահմանափակել Ձեր ծախսերը կամ կանխել այլ անձանց կողմից Ձեր հեռախոսի օգտագործումը:
Ծառայությունն ակտիվացնելու կամ ապաակտիվացնելու համար պարզապես հավաքեք համապատասխան հրահանգը և սեղմեք զանգի կոճակը.
Ելքային զանգեր
Ակտիվացում` *33*0000*11#
Ապաակտիվացում`#33*0000*11#
Կարգավիճակի ստուգում` *#33#
Մուտքային զանգեր
Ակտիվացում` *35*0000*11#
Ապաակտիվացում`#35*0000*11#
Կարգավիճակի ստուգում`*#35#
Ծառայությունն անվճար է Ucom-ի բոլոր բաժանորդների համար:
-
Զանգի սպասում/պահումԴուք կարող եք միաժամանակ պատասխանել այլ զանգերի, անգամ երբ արդեն խոսում եք այլ զանգահարողի հետԶանգի սպասում/պահում
Զանգի սպասում
Եթե Դուք արդեն զրուցում եք հեռախոսով, և ինչ-որ մեկը փորձում է Ձեզ այդ պահին զանգահարել, Դուք ձայնային ազդանշանի և հեռախոսի էկրանին հայտնվող «զանգի սպասում» հաղորդագրության միջոցով կտեղեկացվեք այդ մասին: Դուք ունեք ընտրության հնարավորություն` կամ պատասխանել զանգին, կամ մերժել և հրաժարվել երկրորդ զանգից: Միաժամանակ կարող եք ունենալ մեկ ընթացիկ զանգ և մեկ զանգի սպասում:
Զանգի պահում
Եթե Դուք զրուցում եք ինչ-որ մեկի հետ, կարող եք միաժամանակ պատասխանել Ձեր երկրորդ զանգին (առանց զանգն անջատելու), որպեսզի նորից չզանգահարեք հետ կամ չմիանա զանգի պահումը:
Ձեզ զանգահարողը կլսի հաղորդագրությունը որ նրա զանգը պահման մեջ է, և խորհուրդ է տրվում չընդհատել այն: Դուք միաժամանակ կարող եք ունենալ մեկ ակտիվ զանգ և մեկ պահման զանգ:
Ավելին, յուրաքանչյուր պահի Դուք կարող եք մեկ զանգից մյուսն անցնել առանց զանգի ընդհատման.
Դուք հեշտությամբ կարող եք ակտիվացնել կամ ապաակտիվացնել այս ծառայությունները Ձեր հեռախոսի մենյուից:
Այն պահից, երբ ակտիվացնեք զանգի սպասում/զանգի պահում ծառայությունները, այլևս չեք ստանա ձայնային կամ բաց թողնված զանգերի մասին հաղորդագրություն, այն ժամանակ, երբ խոսում էիք հեռախոսով:
Զանգի սպասում/պահում ծառայության ակտիվացումն անվճար է: -
Զանգի վերահասցեավորումՎերահասցեավորեք զանգերը Ձեր բջջային հեռախոսից մեկ այլ հեռախոսիԶանգի վերահասցեավորում
Զանգի վերահասցեավորումը հնարավորություն է տալիս վերահասցեավորել զանգերը Ձեր բջջային հեռախոսից մեկ այլ հեռախոսի` ֆիքսված կամ շարժական, կամ էլ` ձայնային փոստի:
Ծառայությունն ակտիվացնելու կամ ապաակտիվացնելու համար պարզապես ընտրեք անհրաժեշտ տարբերակը, հավաքեք համապատասխան հրահանգը և սեղմեք զանգի կոճակը.
Ակտիվացում Ապաակտիվացում Բոլոր զանգերի համար **21* համարը` ներառյալ կոդը # ##21# Երբ բաժանորդը չի պատասխանում զանգերին կոնկրետ նշված ժամին **61* համարը` ներառյալ կոդը # ##61# Երբ բաժանորդը հասանելի չէ, կամ հեռախոսն անջատված է **62* համարը` ներառյալ կոդը # ##62# Երբ համարը զբաղված է **67* համարը` ներառյալ կոդը # ##67# Ծառայությունն անվճար է:
-
Կոնֆերանս զանգԽոսեք մինչև 5 անձանց հետ միաժամանակԿոնֆերանս զանգ
Այս ծառայությունը թույլ է տալիս Ucom-ի բաժանորդներին խոսել մինչև 5 անձանց հետ միաժամանակ: Կարող եք իրականացնել տեղական և միջազգային Կոնֆերանս զանգեր:
Ինչպես է այն գործում. Կոնֆերանս զանգ ծառայությունը ակտիվացվում է լռելյայն:
Կոնֆերանս զանգ իրականացնելու համար պետք է շարունակ զանգահարել մասնակիցներին և նրանց ներգրավել Կոնֆերանս զանգի մեջ:
Յուրաքանչյուր զանգի դիմաց գանձումներն իրականացվում են առանձին: Այսինքն, եթե Կոնֆերանս զանգ իրականացնողը 3 մասնակիցների է ներգրավում Կոնֆերանս զանգի մեջ, ապա գումարը գանձվում է 3 առանձին զանգերի դիմաց: Կոնֆերանս զանգի մասնակիցներից որևէ գումար չի գանձվում: Գանձումներ կատարվում են միայն Կոնֆերանս զանգն իրականացնողից:
-
Ձայնային փոստԶանգահարողը կարող է հաղորդագրություն թողնել Ձեր ձայնային փոստարկղումՁայնային փոստ
Երբ չեք կարող զանգին պատասխանել, զանգահարողը կարող է հաղորդագրություն թողնել Ձեր ձայնային փոստարկղում: Զանգահարողը կվճարի միայն ձայնագրման ժամանակի համար` սկսած ձայնային ազդանշանից: Զանգահարողներին ողջունեք Ձեր սեփական ողջույն-հաղորդագրությամբ: Մենք կտեղեկացնենք Ձեզ ձայնային հաղորդագրություն ստանալու մասին: Ձայնային հաղորդագրությունները կարող եք լսել` զանգահարելով 404 անվճար համարին:
Ծառայությունն ակտիվացնելու համար հավաքեք *424# և սեղմեք զանգի կոճակը, այնուհետև հետևեք հեռախոսի էկրանին հայտնվող հրահանգներին:
-
Հաշվեկշռի ստուգումՑանկացած ժամանակ ստուգեք Ձեր մնացորդային հաշվեկշիռըՀաշվեկշռի ստուգում
Այս ծառայությունը թույլ է տալիս ցանկացած ժամանակ ստուգել Ձեր մնացորդային հաշվեկշիռը, նրա վավերականությունը, համարժեք մնացորդային րոպեները: Դուք կարող եք նաև տեսնել, թե որքան գումար եք սպառել Ձեր վերջին գործողությունից հետո (օրինակ` զանգ, ուղարկված SMS կամ MMS, և այլն) և որքան եք սպառել ամսվա սկզբից:
Հաշիվը ստուգելու համար պարզապես Ձեր հեռախոսից հավաքեք *133# և սեղմեք զանգի կոճակը.
Ձեր հաշվեկշռի մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ նաև Ucom հավելվածում։
-
Գումարի փոխանցումԴուք կարող եք Ձեր Ucom հաշվից գումար փոխանցել Ucom-ի մեկ այլ բաժանորդի հաշվինԳումարի փոխանցում
Ի՞նչ է Գումարի փոխանցումը
Գումարի փոխանցում ծառայության միջոցով Դուք կարող եք Ձեր Ucom հաշվից գումար փոխանցել Ucom-ի մեկ այլ բաժանորդի հաշվին:
Ինչպես կատարել գումարի փոխանցում
- Ուղարկեք SMS 122 կարճ համարին՝ տեքստում նշելով այն Ucom համարը, որին ցանկանում եք գումար փոխանցել (օր՝ 055 XXXXXX), [բացատ] փոխանցվող գումարի չափը:
- Հավաքեք *122#, սեղմեք զանգի կոճակը և հետևեք հրահանգներին:
- Ձեր սմարթֆոնից մուտք գործեք My Ucom բջջային հավելված և գումարի փոխանցում բաժնում մուտքագրեք Ucom համարը և փոխանցվող գումարի չափը:
Ո՞վ կարող է գումար փոխանցել
Ucom-ի Կանխավճարային ծառայության բոլոր բաժանորդները (բացի Մեկ սակագնային պլանի բաժանորդներից), Ամսական, Հետվճարային ինչպես նաև Ucom Բիզնես բաժանորդները կարող են փոխանցել և ստանալ գումար այս ծառայության միջոցով:
Մեկ սակագնային պլանի բաժանորդները կարող են միայն ստանալ գումար:
Ucom Կանխավճարային
Ucom-ի Կանխավճարային ծառայության բոլոր բաժանորդները (բացի Մեկ սակագնային պլանի բաժանորդներից), ովքեր գումար ունեն հաշվին, կարող են միանվագ փոխանցել նվազագույնը 1 և առավելագույնը 5,000 դրամ: Մեկ օրացուցային ամսվա ընթացքում փոխանցված ընդհանուր գումարը չպետք է գերազանցի 20,000 դրամը: Եթե դուք Կանխավճարային ծառայության բաժանորդ եք, ապա կարող եք գումար փոխանցել բոլոր Կանխավճարային, Ամսական, Հետվճարային, ինչպես նաև Ucom Բիզնես բաժանորդների անհատական ենթահաշիվներին:
Ծառայությունից օգտվելուց հետո Ձեր հաշվեկշռին պետք է մնա առնվազն 100 դրամ:
Եթե Դուք Ucom-ի Կանխավճարային ծառայության բաժանորդ եք, (բացի Մեկ սակագնային պլանի բաժանորդներից) և Ձեզ տրամադրվել է Բրոնզե կամ Արծաթե հեռախոսահամար, ապա Գումարի փոխանցում ծառայությունը Ձեզ հասանելի կլինի 5000 կամ 10 000 դրամի ծառայություններից օգտվելու դեպքում, իսկ uՊարզ սակագնային պլանի բաժանորդ լինելու դեպքում՝ նաև ծառայության համար գանձվող առաջին նվազագույն կանխավճարը սպառելուց հետո:
Ամսական բաժանորդագրություններ Դելֆին, Պանտերա, Թիթեռ, Առյուծ և Հետվճարային
Ամսական բաժանորդագրությունների բոլոր բաժանորդները, ովքեր դրական հաշվեկշիռ ունեն (սա ամսավճարի մեջ ներառված գումարը չէ, այլ դրական հաշվեկշիռը` ի հավելումն ամսավճարի), կարող են միանվագ փոխանցել նվազագույնը 1 և առավելագույնը 5,000 դրամ: Մեկ օրացուցային ամսվա ընթացքում փոխանցված ընդհանուր գումարը չպետք է գերազանցի 20,000 դրամը:
Եթե Դուք Ամսական բաժանորդագրության բաժանորդ եք, ապա կարող եք Ձեր դրական հաշվեկշռից գումար փոխանցել Կանխավճարային, Ամսական, Հետվճարային (այն բաժանորդներին, ովքեր Ձեր հեռախոսահամարի հետ մեկ ընդհանուր հաշվի ներքո չեն), ինչպես նաև Ucom Բիզնես բաժանորդների անհատական ենթահաշիվներին:
Եթե Դուք ձեռք եք բերել Ոսկե կամ Պլատինե հեռախոսահամար 1 կամ 2 տարի պարտադիր բաժանորդագրությամբ, ապա Գումարի փոխանցում ծառայությունից կարող եք օգտվել միայն համապատասխանաբար 50 000 կամ 100 000 դրամ սպառելուց հետո:
Ucom ԲիզնեսԲոլոր Ucom Բիզնես բաժանորդները, ովքեր դրական հաշվեկշիռ ունեն իրենց անհատական ենթահաշվին, կարող են միանվագ փոխանցել նվազագույնը 1 և առավելագույնը 5,000 դրամ: Մեկ օրացույցային ամսվա ընթացքում փոխանցված ընդհանուր գումարը չպետք է գերազանցի 20,000 դրամը:
Եթե դուք Ucom Բիզնես բաժանորդ եք, ապա կարող եք Ձեր անհատական ենթահաշվից գումար փոխանցել բոլոր Կանխավճարային, Ամսական և Հետվճարային, ինչպես նաև Ucom Բիզնես բաժանորդների անհատական ենթահաշիվներին:
Ծառայության արժեքը
Գումարի փոխանցում ծառայությունը վճարովի է, և յուրաքանչյուր փոխանցման գինը կազմում է 20 դրամ` անկախ այն բանից, Հայաստանում թե արտերկրում եք կատարել փոխանցումը Ձեր Ucom համարից: Ծառայությունը հասանելի է Ձեր բջջային հեռախոսից` առանց հատուկ ակտիվացման անհրաժեշտության:
Եթե Դուք Թիթեռի բաժանորդ եք, ապա 20 դրամը կգանձվի Ձեր ամսավճարից, և միայն այն սպառվելուց հետո՝ լրացուցիչ լիցքավորումից, իսկ Դելֆին, Պանտերա ,Առյուծ կամ Հետվճարային բաժանորդագրության դեպքում 20 դրամը կգանձվի միայն լրացուցիչ լիցքավորումից:
Եթե Դուք Ucom Բիզնես բաժանորդ եք, ապա 20 դրամը կգանձվի Ձեր անհատական ենթահաշվից:
Այլ պայմաններ- Դուք կարող եք օրական կատարել մինչև 5 գումարի փոխանցման գործարք և մինչև 5 անգամ գումարի փոխանցում ստանալ:
- Եթե Ձեր համարի ռոմինգ ծառայությունն ակտիվացված է, ապա Դուք կարող եք ստանալ գումարի փոխանցումներ, իսկ գումար փոխանցելու համար անհրաժեշտ կլինի հավաքել *122# և սեղմել զանգի կոճակը կամ` *122*գումարը ստացողի հեռախոսի համարը*գումարի չափը# և սեղմել զանգի կոճակը:
- Գումարի փոխանցման SMS ծառայությունը հասանելի չէ ռոմինգ ծառայությունն ակտիվացնելու դեպքում:
- Խնդրում ենք գումարը փոխանցելուց առաջ ուշադիր ստուգել ստացողի հեռախոսահամարը, որովհետև սխալ հեռախոսահամարին գումարը փոխանցելուց հետո այն չեք կարողանա հետ ստանալ:
- Ucom-ը պատասխանատվություն չի կրում, եթե բաժանորդի մեղքով գումարը փոխանցվել է սխալ համարի:
- Ձեր Կանխավճարային քարտի ժամկետը չի երկարում Ձեր հեռախոսահամարին Գումարի փոխանցման եղանակով ստացված գումարի ավելացումից:
- Այլ հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել Բաժանորդների սպասարկման ծառայություն 444 հեռախոսահամարով:
-
Ucom ՕգնությունԴուք կարող եք կապի մեջ մնալ, անգամ եթե չունեք բավական գումար Ձեր հաշվինUcom Օգնություն
Ucom-ում մենք ցանկանում ենք, որ Դուք շարունակեք կապի մեջ մնալ, անգամ եթե չունեք բավական գումար Ձեր հաշվին:
Զրոյական հաշվի դեպքում կարող եք օգտվել Ինձ հետ զանգիր և Լիցքավորիր իմ հաշիվը ծառայություններից:
Զրոյական հաշվի դեպքում ` անգամ եթե չունեք որևէ բոնուսային միավոր և Ձեզ հրատապ անհրաժեշտ է զանգահարել կամ կարճ հաղորդագրություն ուղարկել, Դուք կարող եք օգտվել Շտապ օգնություն ծառայությունից: Մենք Ձեր հաշվին կփոխանցենք 100 դրամ: Հաշիվը վերալիցքավորելու դեպքում այն գումարը, որը ուղարկվել է Ձեզ որպես շտապ օգնություն, կգանձվի Ձեր հաշվից: Այս ծառայությունից առաջին անգամ կարող եք օգտվել միայն, եթե վերջին 6 ամսվա ընթացքում կատարել եք նվազագույնը 500 դրամի միանվագ լիցքավորում: Հետագայում կարող եք կրկին օգտվել ծառայությունից հաշիվը 500 դրամով լիցքավորելուց հետո միայն: Ռոմինգում գտնվելիս ծառայությունը չի գործում:
Հավաքեք *133# և սեղմեք զանգի կոճակը, ընտրեք Ինձ հետ զանգիր, Լիցքավորիր իմ հաշիվը ծառայություններից մեկը, այնուհետև միջազգային կոդով մուտքագրեք այն համարը, որին ցանկանում եք ուղարկել հարցումը (օրինակ` 374YY XXXXXX) և հաստատեք:
Ինձ հետ զանգահարիր հարցումը կարող եք ուղարկել Հայաստանի ցանկացած շարժական կապի բաժանորդի:
Լիցքավորիր իմ հաշիվը հարցումը կարող եք ուղարկել միայն Ucom-ի բաժանորդներին:Իսկ երբ հաշիվը սպառվել է, բայց պետք է շտապ զանգահարել կամ SMS ուղարկել, հավաքեք *133#, սեղմեք զանգի կոճակը և ընտրեք Շտապ օգնություն ծառայությունը:
-
Ucom ՄիավորներUcom միավորները կարող են փոխակերպվել րոպեների, ՄԲ-երի և SMS-ներիUcom Միավորներ
Ucom-ի ծառայություններից օգտվելու, լիցքավորումների և հավատարիմ բաժանորդ լինելու համար բաժանորդները պարգևատրվում են Ucom միավորներով, որոնք կարող են փոխակերպվել րոպեների, ՄԲ-երի և SMS-ների։
Ucom-ի հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդները համարվում են հավատարիմ, եթե առնվազն 12 ամիս օգտվել են Թիթեռ, Դելֆին կամ Պանտերա սակագնային պլաններից, ամբողջությամբ և առանց ուշացումների վճարել են բոլոր ամսավճարները և չունեն ընթացիկ պարտավորություններ: Ucom-ի կանխավճարային ծառայությունների բաժանորդներըհավատարիմ համարվելու համար պետք է առնվազն 6 ամիս շարունակ ակտիվորեն օգտվեն կանխավճարային ծառայությունից՝ այդ ընթացքում ակտիվ պահելով իրենց հեռախոսահամարը:
Ինչպե՞ս կուտակել Ucom միավորներ
Կանխավճարային
Ucom-ի հավատարիմ բաժանորդ լինելու համար ստացվող միավորներ Ucom-ին միանալուց 6 ամիս անց (1 անգամ) 100 միավոր Ucom-ի ծառայություններից ակտիվորեն օգտվելու դեպքում (յուրաքանչյուր եռամսյակի ավարտին) 100 միավոր Միանվագ լիցքավորումից ստացվող միավորներ 500-999 դրամ 15 միավոր 1000 դրամ և ավելի 50 միավոր Հավատարիմ բաժանորդ լինելու համար միավորներ ստանում են U1000, U1500, U2000, U3000, U!Պարզ, Իմ Ընկերներ, Իմ Երկիր, Իմ Համարներ, Իմ Ժամանակ, Մեկ Պարզ, Բարև, Level Up կանխավճարային սակագնային պլանների բաժանորդները: Հավատարմության համար առաջին 100 Ucom միավորները Դուք կստանաք Ucom-ի ծառայություններից օգտվելուց 6 ամիս հետո (հաշվարկվում է SIM քարտն ակտիվացնելու պահից): Բացի այդ, յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ Դուք կստանաք ևս 100 միավոր, այն պայմանով, որ այդ երեք ամիսների ընթացքում ակտիվորեն օգտվել եք Ucom-ի ծառայություններից և սպառել եք առնվազն 1500 դրամ։
Հավատարմության համար առաջին 100 միավորները, ինչպես նաև յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ ակտիվորեն օգտվելու դիմաց տրվող Ucom միավորները Դուք ստանում եք հունվար, ապրիլ, հուլիս և հոկտեմբեր ամիսներին, եթե Ձեր հեռախոսահամարը տվյալ ամսվա 1-ին ակտիվ է:
Իսկ հաշիվը լիցքավորելիս միավորներ ստանում են Բարև, Իմ ընկերները, Իմ երկիրը, Իմ ժամանակը և Իմ համարները կանխավճարային սակագնային պլանների բաժանորդները:
Դուք ցանկացած պահի կարող եք ստուգել Ձեր կուտակած Ucom միավորները ՝ Ձեր հեռախոսից հավաքելով *455#: Իսկ ակտիվացրած րոպեների, SMS և ինտերնետ փաթեթների մնացորդը կարող եք ստուգել՝ հավաքելով *133# և առաջարկվող մենյուից ընտրելով «Փաթեթներ» տարբերակը:
Հետվճարային
Ամեն Ամիս, Թիթեռ, Դելֆին, Պանտերա, Բացառիկ, Առյուծ սակագնային պլանների, ինչպես նաև 2-ը 1-ում առաջարկի բաժանորդները կստանան Ucom միավորներ իրենց ամսավճարից ավել ծախսված գումարի 5%-ի չափով:
Ucom-ի 2-ը 1-ում ծառայության բաժանորդները կստանան Ucom միավորներ զեղչված ամսավճարից ավել ծախսված գումարի 5%-ի չափով: Օրինակ՝ եթե Դուք համակցել եք Թիթեռ 4000 և Ինտերնետ Հիմա 9000 բաժանորդագրությունները և ստանում եք ամսական 1000 դրամ զեղչ (Ձեր համակցված ամսավճարը կազմում է 12 000 դրամ), ապա կստանաք Ucom միավորներ 12 000 դրամը գերազանցող ծախսերի 5%-ի չափով։ Ընդ որում, խոսքը վերաբերում է միայն բջջային ձայնային ծառայությունների ծախսերին։ Օրինակ` Ձեր Ինտերնետ Հիմա մոդեմից կամ MyFi-ից ուղարկված SMS-ների կամ ակտիվացված հավելյալ փաթեթների համար Ucom միավորներ չեն կուտակվի:
Յուրաքանչյուր ամիս մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, թե նախորդ ամսվա ընթացքում քանի միավոր եք հավաքել: Դուք ցանկացած պահի կարող եք ստուգել Ձեր կուտակած միավորների քանակը` պարզապես Ձեր հեռախոսից հավաքելով *455#:
Իսկ ակտիվացրած րոպեների, SMS և ինտերնետ փաթեթների մնացորդը կարող եք ստուգել՝ հավաքելով *133# և առաջարկվող մենյուից ընտրելով «Փաթեթներ» տարբերակը:
Ինչպե՞ս օգտագործել Ucom միավորները
Օգտվելով Ucom միավորներից՝ կարող եք ստանալ անվճար րոպեներ ու SMS-ներ Ucom ցանցում և ցանցից դուրս, ինչպես նաև անվճար ՄԲ-եր:
Ստորև կարող եք տեսնել, թե յուրաքանչյուր փաթեթի ակտիվացման համար քանի միավոր է անհրաժեշտ․
Ucom րոպեներ Ucom միավորներ 60 րոպե ցանցի ներսում շաբաթ-կիրակի օրերին խոսելու համար 50 120 րոպե ցանցի ներսում շաբաթ-կիրակի օրերին խոսելու համար 100 30 րոպե ցանցի ներսում 150 60 րոպե ցանցի ներսում 200 120 րոպե ցանցի ներսում 250 5 րոպե ցանցից դուրս 180 15 րոպե ցանցից դուրս 500 30 րոպե ցանցից դուրս 900 Ucom SMS-ներ Ucom միավորներ 25 SMS բոլոր ցանցեր 400 50 SMS բոլոր ցանցեր 750 100 SMS բոլոր ցանցեր 1300 Ucom ՄԲ-եր Ucom միավորներ 25 ՄԲ բջջային ինտերնետ 350 50 ՄԲ բջջային ինտերնետ 600 100 ՄԲ բջջային ինտերնետ 1000 Միավորներն օգտագործելու համար Ձեր հեռախոսից հավաքեք *455 # և առաջարկվող մենյուում ընտրեք 1:
Անվճար րոպեները նախատեսված չեն տեսազանգեր կատարելու համար, իսկ SMS-ները` կարճ համարներին հաղորդագրություններ ուղարկելու համար: Ucom միավորներով ձեռք բերված բոլոր փաթեթներն ունեն վավերականության ժամկետ. դրանք անհրաժեշտ է օգտագործել ձեռք բերելու պահից մինչև 15-րդ օրվա վերջը:
Ակտիվացված փաթեթների մնացորդը կարող եք ստուգել՝ հավաքելով *133# , այնուհետև առաջարկվող մենյուից ընտրելով «Փաթեթներ» տարբերակը:
Ծառայություններից օգտվելիս առաջին հերթին սպառվում են Ձեր ակտիվացրած րոպեներն ու SMS-ները, հետո միայն հաշվին եղած գումարը կամ ամսական ներառումները:
Ռոմինգում գտնվելիս հնարավոր չէ օգտվել ձեռք բերված փաթեթներից, իսկգանձումները կկատարվեն ըստ Ձեր սակագնային պլանի:
Ucom միավորներ ծրագիրը նախատեսված չէ Ucom Business ծառայության բաժանորդների համար։
Ucom-ն իրավունք ունի ցանկացած պահի զրոյացնել կուտակված Ucom միավորները՝ այդ մասին մեկ ամիս առաջ տեղեկացնելով իր բաժանորդներին: