-webp(75).png?token=88107e88ebc5db0080731c9c5547c0ca)
Սմարթֆոնների և այլ սարքավորումների համար
*uGo 4000 և uGo Super 6500 սակագնային պլանների գերարագ ԳԲ-ները սպառելուց հետո Դուք կշարունակեք օգտվել ինտերնետից, քանի որ ավտոմատ կակտիվանա Extra 10 ԳԲ փաթեթը։
Հավելյալ ինտերնետի ծավալ | Վավերականության ժամկետ | Գին |
10 ԳԲ | 7 օր | 1000 Դ |
Extra 10 GB փաթեթի ներառումները սպառելուց կամ վավերականության ժամկետի ավարտից հետո այն ավտոմատ կվերաակտիվանա։ Փաթեթն ավտոմատ վերաակտիվանում է այնքան, քանի դեռ չեք ստացել հաջորդ ամսվա ներառումները կամ հատել բացասական հաշվեկշռի սահմանաչափը։ Ակտիվացած փաթեթի մնացորդը կշարունակեք օգտագործել նույնիսկ եթե հաջորդ ամսվա ներառումներն արդեն ստացել եք:
Եթե դեռ չեք օգտվում Extra 10 GB փաթեթից ապա կարող եք միացնել այն ուղարկելով “START” բառը 111 համարին կամ հավաքելով *111*4#
Փաթեթի վերաակտիվացումը դադարեցնելու համար ուղարկեք “STOP” բառր 111 համարին կամ հավաքեք *111*0#
uGo4000 , uGo Super 6500 և uGo Super 7500 սակագնային պալններից մեկին 18 ամսով բաժանորդագրվելու դեպքում uFi LTE MW45V/uFi TP-Link M7000 մոդեմը կարող եք ձեռք բերել 1 դրամով: Ժամկետից շուտ պայմանագիրը լուծվելու դեպքում բաժանորդը պարտավոր է վճարել սարքի գինը՝ 39 000 ՀՀ դրամ:
SMS-ի արժեքը դեպի տեղական բոլոր ցանցեր 15 դրամ է, իսկ միջազգային ուղղություններով՝ 20 դրամ:
Եթե Դուք արդեն օգտվում եք «Հավելյալ ծավալով ինտերնետ» (12 ամիս պարտավորություն) առաջարկից և ցանկանում եք ձեռք բերել Wi-Fi մոդեմ, ապա կարող եք կնքել 18 ամսով պարտավորություն և գնել այն ընդամենը 1 դրամով, առանց «Հավելյալ ծավալով ինտերնետ» առաջարկի հրաժարագինը վճարելու: Այդ դեպքում մինչև սարքի պարտավորության ավարտը կշարունակեք ստանալ շատ ներառումներ՝ համաձայն սարքի դիմաց պարտավորության պայմանների:
Ամեն ամիս անհրաժեշտ է կատարել վճարում մինչև ընթացիկ ամսվա 20-ը ներառյալ: Վճարման ենթակա գումարն ստուգելու համար ուղարկե՛ք դատարկ SMS 133 համարին կամ հավաքեք *133*11# և մուտքագրեք ինտերնետի հեռախոսահամարը Ucom-ի շարժական հեռախոսակապի ցանկացած համարից:
*Եթե 1 ամսվա ընթացքում Ձեր սպառած ինտերնետի ծավալը գերազանցի 200 ԳԲ-ը, Ucom-ն իրավունք ունի ինտերնետի առավելագույն արագությունը սահմանել մինչև1 Մբ/վ՝ ցանցը չծանրաբեռնելու համար։
Սարքի դիմաց պարտավորության ժամկետի ավարտից հետո կարող եք շարունակել ստանալ ինտերնետի նույն ծավալը՝ միանալով «Հավելյալ ծավալով ինտերնետ» առաջարկին 12 ամիս ժամկետով։ Ընդ որում, առաջարկին կարող եք միանալ նաև նախքան սարքի դիմաց պարտավորության ժամկետի ավարտը: Այդ դեպքում առաջարկն ուժի մեջ է մտնում պարտավորության ժամկետի ավարտից հետո, եթե Դուք նախքան վերջինիս ուժի մտնելը չեք դադարեցրել այն: Համաձայնագրի ժամկետի ընթացքում ծառայությունը վաղաժամ կասեցնելու, ծառայությունից հրաժարվելու կամ կանխավճարային ինտերնետ ծառայությանն անցնելու դեպքում անհրաժեշտ է վճարել հրաժարագին 15 000 դրամի չափով: Առաջարկի համաձայնագրի գործողության ժամկետը երկարաձգվում է յուրաքանչյուր 12 ամիսը մեկ, քանի դեռ Դուք չեք ապաակտիվացրել այն նախքան հերթական ժամկետի ուժի մեջ մտնելը: Այդ դեպքում Դուք ապաակտիվացնում եք համաձայնագրի գործողության ժամկետի երկարաձգման հնարավորությունն առանց հրաժարագին վճարելու:
«Հավելյալ ծավալով ինտերնետ» համաձայնագրի գործողության ժամկետի ավարտից հետո այն կրկին երկարաձգվում է ևս 12 ամիս ժամկետով, քանի դեռ Դուք չէք դադարեցրել Համաձայնագրի ավտոմատ երկարաձգման հնարավորությունը: Համաձայանգրի գործողության ժամկետում ծառայությունը վաղաժամ կասեցնելու, ծառայությունից հրաժարվելու կամ կանխավճարային ինտերնետ ծառայությանն անցնելու դեպքում անհրաժեշտ է վճարել հրաժարագին 15 000 դրամի չափով:
Ավտոմատ վերակնքումից հետո 30 օրվա ընթացքում դուք կարող եք հրաժարվել «Հավելյալ ծավալով ինտերնետ» առաջարկից առանց հրաժարագինը մուծելու։
Բացասական հաշվեկշիռ
Բացասական հաշվեկշռի միջոցով Դուք կարող եք ակտիվացնել վճարովի ծառայություններ և ուղարկել կարճ հաղորդագրություններ: Բացասական հաշվեկշռից կարող եք օգտվել Ձեր բաժանորդագրությունից 15 օր հետո: U!Go 2500 և U!Go 3500 սակագնային պլանների համար բացասական հաշվեկշիռը 5000 դրամ է, իսկ U!Go 5500 և U!Go 12500-ի համար 10000 դրամ:
Անհրաժեշտության դեպքում կարող եք նվազեցնել Ձեր սակագնային պլանով սահմանված բացասական հաշվեկշիռը մինչև 500 դրամ` զանգահարելով 444 կամ այցելելով Ucom-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոն:
Բաժանորդային պայմանագիրը կնքվում է անժամկետ` uGo-ին 18 ամսով բաժանորդագրվելու պարտավորությամբ: Այդ պարտավորությունը համարվում է կատարված, եթե բաժանորդը վճարել է 18 ամիսների ամսավճարները (այդ թվում վճարումները սահմանված ժամկետում չկատարելու համար տուգանքը, եթե առկա է):
18 ամսով բաժանորդագրվելու պարտավորությունն ավարտվում է 18-րդ ամսավճարը վճարելու օրը: Օրինակ, եթե բաժանորդագրվել եք 2020թ. հոկտեմբերի 5-ին և ամեն ամիս պարտաճանաչ վճարել եք ինչպես Ձեր ամսավճարը, այնպես էլ բացասական հաշվեկշռից օգտագործված ծառայությունների համար, ապա պարտավորությունն ավարտվում է 2022թ. ապրիլ ամսում կատարված վճարումով:
Պարտավորության ժամկետի հաշվարկի մեջ ներառվում են տվյալ պարտավորության համաձայնագրի կնքման առաջին ամիսն ամբողջությամբ և հաջորդող ամիսները, որոնց ընթացքում Ձեր սակագնային պլանին համապատասխանող բոլոր ծառայությունների դիմաց գանձվել է Ձեր ընթացիկ սակագնային պլանի ամսավճարի կեսից ավելի գումար:
18-ամսյա ժամկետը լրանալուց հետո բաժանորդագրությունը շարունակվում է, եթե բաժանորդն այն չի դադարեցնում` այցելելով Ucom-ի սպասարկան կենտրոն:
Մարտի 11-ից շարժական ինտերնետի համարից դեպի արտերկիր SMS ուղարկելու հնարավորությունը կարգելափակվի: Շարունակեք ուղարկել SMS դեպի տեղական ցանցեր:
Լիցքավորում կատարելիս լիցքավորման քարտի ակտիվ շրջանը կգումարվի քարտի ընթացիկ ակտիվ շրջանին: Օրինակ, եթե Ձեր քարտի ակտիվ շրջանն ավարտվում է մայիսի 15-ին և Դուք մայիսի 1-ին լիցքավորում եք հաշիվը 1000 դրամով, քարտի ակտիվ շրջանը երկարում է մինչև հունիսի 15-ը (այսինքն` մայիսի 15-ին գումարած 31 օր):
Լիցքավորման գումար |
Ակտիվ շրջան |
Պասիվ շրջան |
100-499 դրամ |
5 օր |
6 ամիս |
500-1999 դրամ |
1 ամիս |
|
2000-3999 դրամ |
2 ամիս |
|
4000-4999 դրամ |
3 ամիս |
|
5000-և ավելի դրամ |
6 ամիս |
Եթե դուք հաշիվը վերալիցքավորելու համար օգտվում եք Ucom-ի վերալիցքավորման քարտերից, նախ զգուշորեն ջնջեք քարտի հակառակ կողմի պաշտպանիչ շերտը` 14 նիշանի ծածկագիրը տեսնելու համար, այնուհետև հավաքեք *144* ծածկագիրը # և սեղմեք զանգի կոճակը: Եթե ծածկագիրը ճիշտ եք մուտքագրել, հեռախոսի էկրանին կտեսնեք փոփոխված հաշվեկշիռը:
Ucom-ի շարժական հեռախոսակապի այլ բաժանորդի հաշիվը վերալիցքավորելու համար հավաքեք *144* ծածկագիրը * բաժանորդի համարը # և սեղմեք զանգի կոճակը: Եթե չի հաջողվում լիցքավորել հաշիվը նկարագրված եղանակով, զանգահարեք 111, ընտրեք 1, այնուհետև 2 և հետևեք ձայնային մենյուի հրահանգներին կամ հավաքեք *111*5#, սեղմեք զանգի կոճակը և հրահանգները կարդացեք բջջային հեռախոսի էկրանին:
Եթե մի քանի փորձից հետո այնուամենայնիվ չեք կարողանում հաշիվը վերալիցքավորել, խնդրում ենք զանգահարել Բաժանորդների սպասարկման կենտրոն 444 համարով:
Ձեր Ucom հաշիվը կարող եք լիցքավորել նաև.
- Ucom-ի 81 սպասարկման սրահներում
- Upay վճարման համակարգով
- ավելի քան 6000 կրպակներում և այլ խանութներում, ինչպես նաև Երևան Սիթի և SAS սուպերմարկետներում
- ArCa համակարգի բոլոր բանկոմատներով
- Idram, Easy Pay, TelCell և Unibank վճարման տերմինալներով
- Հայփոստի ավելի քան 900 բաժանմունքներում Հայաստանի բոլոր քաղաքներում և գյուղերում
- հետևյալ բանկերում` ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ, Ամերիաբանկ, Անելիք բանկ, ԱՐԱՐԱՏ ԲԱՆԿ, Արդշին բանկ, Արցախ բանկ, ԷՅՉ-ԷՍ-ԲԻ-ՍԻ Բանկ, Ինեկոբանկ, Կոնվերս Բանկ, Հայբիզնես բանկ, ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ, Յունիբանկ, ՎՏԲ-ՀայաստանԲանկ
- Ucom բջջային հավելվածով (Appstore, Play Market)
ding*-ը վճարման համակարգ է, որը հնարավորություն է տալիս արտերկրում գտնվելիս առցանց լիցքավորել Ձեր հաշիվը: ding* համակարգով առցանց վճարումներ կատարելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել www.ding.com կայքում և հետևել համապատասխան հրահանգներին: Առցանց վճարումներն ընդունվում են MasterCard և Visa քարտերով, ինչպես նաև PayPal համակարգի միջոցով: |
QIWI-ն հուսալի վճարային համակարգ է, որը հնարավորություն է տալիս կատարել վճարումներ Ucom ծառայությունների համար կայքի և տերմինալների միջոցով: QIWI վճարային համակարգը ունի ավելի քան 100.000 տերմինալներ Ռուսաստանում և ավելի քան 20.000 տերմինալներ ԱՊՀ երկրներում: |
Հետվճարային և ամսական բաժանորդագրությամբ (ձայնային հեռախոսակապի և շարժական ինտերնետ ծառայությունների) բաժանորդները այսուհետ կարող են վճարել Ucom-ի ծառայությունների համար բանկի միջոցով՝ առանց բանկ այցելելու՝ պարբերական վճարումների ընդունման ծառայության (այսուհետ` Ծառայություն) շնորհիվ:
Ծառայությանը կարող եք գրանցվել այցելելով Ucom-ի ցանկացած սպասարկման սրահ կամ Բանկի* մասնաճյուղ՝ ներկայացնելով հետևյալ փաստաթղթերը.
- պատշաճ կերպով լրացված և Ձեր կողմից ստորագրված պարբերական վճարումների հանձարարական-դիմումը,
- Ձեր բանկային կամ քարտային հաշվեհամարը,
- այլընտրանքային հեռախոսահամար,
- ինչպես նաև այլ փաստաթղթեր, որոնք կարող են պահանջվել Բանկի կողմից:
Ծառայությունն ակտիվանում, և դրա մատուցումը սկսվում է Ձեր կողմից պարբերական հանձնարարական-դիմումը ստորագրելու ամսվան հաջորդող ամսվա 11–ից, իսկ ոչ աշխատանքային օրվա դեպքում` դրան հաջորդող աշխատանքային օրը:
Յուրաքանչյուր ամիս Ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեին ուղարկվելու է հաշիվ` հաշվում նշված ամսվա ընթացքում Ucom-ի կողմից մատուցված շարժական ծառայություններից օգտվելու համար: Այս հաշվի հիման վրա Բանկն իրականացնում է հաշվում նշված պարտքի գումարի ելքագրում` հաշիվը ստանալու ամսվա 11-րդ օրվանից սկսած: Եթե գումարը ելքագրելու պահին Ձեր հաշվին չկան բավարար միջոցներ, ապա Բանկն իրականացնում է պարտքի գումարի ելքագրում մինչև տվյալ ամսվա վերջին աշխատանքային օրը ներառյալ` օրական կատարելով ելքագրման մեկ փորձ: Գանձումը կատարելուն պես Դուք կստանաք կարճ հաղորդագրություն(SMS): Դուք կարող եք վիճարկել կամ առարկություններ ներկայացնել Ucom-ի կողմից ձեզ ներկայացված հաշվի վերաբերյալ` Ucom-ի կողմից սահմանված կարգով և պայմաններին համապատասխան: Ելքագրված գումարին համաձայն չլինելու դեպքում, Դուք կարող եք զանգահարել Բանկ՝ ստանալու համար տեղեկատվություն ելքագրված գումարի վերաբերյալ:
Խնդրում ենք ի նկատի ունենալ, որ Բանկն իրավասու է իրականացնել պարտքի մնացած գումարի ելքագրում` Ձեր հաշվին բավարար միջոցներ լինելուն պես, մինչև պարտքի գումարի ամբողջական մարումը:
Եթե փոխում եք բանկը և/կամ Ձեր բանկային հաշիվը, ապա Դուք պետք է դադարեցնեք տվյալ Բանկի կողմից մատուցվող Ծառայությունը և կրկին ստորագրեք պարբերական հանձնարարական-դիմում՝ նոր բանկային տվյալներով: Տվյալ գործողությունները կարող եք կատարել Ucom-ի խանութներից մեկում կամ Ձեր բանկի ցանկացած մասնաճյուղում:
Դուք կարող եք հրաժարվել ծառայությունից՝ ցանկացած պահի այցելելով Ucom-ի սպասարկման սրահ կամ Բանկի մասնաճյուղ: Բանկը դադարեցնում է Ծառայության մատուցումը` Ծառայությունը դադարեցնելու վերաբերյալ դիմումը Ձեր կողմից ստորագրելու ամսվան հաջորդող ամսվանից: Ծառայությունը դադարեցնելու համար անհրաժեշտ է լրացնել համապատասխան բանկի դիմումի ձևը և կցել անձնագրի պատճենը: Ծառայության մատուցումը դադարեցվում է նաև Ձեր բանկային հաշվեհամարի փակման դեպքում, սակայն, անկախ Բանկի կողմից Ձեր Ծառայության մատուցման դադարեցման պատճառից, Դուք պարտավոր եք անձամբ ճշտել Ձեր պարտքն Ucom-ի նկատմամբ և պատասխանատվություն եք կրում այն ժամանակին վճարելու համար` թույլ չտալով դրա կուտակումը:
* Ծառայությունը հասանելի է հետևյալ 5 բանկի միջոցով՝
- ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ
- ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ
- Կոնվերս Բանկ
- ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ
- ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ
dhhtth thtr trhrth
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- փոխել Wi-Fi-ի գաղտնաբառը կամ անվանումը
- ստուգել օգտագործված տրաֆիկը
- ստուգել մարտկոցի լիցքավորման չափը
- անջատել-միացնել Wi-Fi-
- սահմանափակել կոնկրետ սարքավորման ինտերնետի մուտքը:
- Հնարավորություն միավորելու ընկերության հեռախոսագծերը համապատասխանաբար ֆիքսված և/կամ շարժականա կապի գլխավոր համարների ներքո:
- Ձեր ընտրած գլխավոր համարին կցված ձայնային մենյուի (IVR) կամ քարտուղարի միջոցով մուտքային զանգերը համապատասխան աշխատակցին կարճ համարով ուղղորդելու հնարավորություն
- Բոլոր հեռախոսագծերի միջև կարճ համարներով զանգեր կատարելու հնարավորություն
- Հեռախոսագծերը և ծառայություններն ավելացնելու և պակասացնելու ճկունություն
- Հատուկ Վեբ-ինտերֆեյսի՝ http://v-office.ucom.am միջոցով Ձեր գրասենյակի հեռախոսագծերի հեշտ և օպերատիվ կառավարման և վերահսկման հնարավորություն (ծառայությունների ակտիվացում, զանգերի ձայնագրություն և զանգերի վերծանման առցանց հնարավորություն ցանկացած պահի)
- Վճարումներ միայն օգտագործվող հեռախոսագծերի և ակտիվացված ծառայությունների համար